Vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nadine Zwinkels - WaarBenJij.nu Vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan... - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Nadine Zwinkels - WaarBenJij.nu

Vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan...

Blijf op de hoogte en volg Nadine

24 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve alllemaal!

Even een kort berichtje vanuit Zuid Afrika. Het goede nieuws: ik ben aangekomen! Maar hoe??? Het begon allemaal op schiphol, waar mijn vlucht al meteen bij aankomst vertraagd bleek te zijn naar 19.00 uur ipv 14.40 uur. Het was natuurlijk dom van mij dat ik thuis niet had gekeken of mijn vlucht vertraging had.. dus zat ik daar met heel het uitzwaaicommittee; papa,mama, Yannick, Linda, ome Peet, tante Wil en Rebecca. Langzaam ging iedereen daardoor ook al eerder weg, en bleef ik met Yannick over. Na half 5 door de douane gegaan en uiteindelijk vertrok mijn vlucht om kwart voor 8 (geloof ik). De vlucht naar Dubai verliep prima, no problems. Tot ik op Dubai aankwam. Daar aangekomen moest ongeveer het hele vliegtuig nieuwe vliegtickets hebben omdat elk ander vliegtuig al vertrokken was. Zo ook de mijne. Dit hield in: eerst bij een balie van emirates staan wachten waar we met 100 man stonden te wachten tot 1 man personeel ons zou helpen. Resultaat een half uur later was de allereerste man nog steeds niet geholpen. Een groepje mensen achter mij was verder het vliegveld gaan verkennen en er bleken meerdere balies te zijn, waar wel iets meer mensen aan het helpen waren.. Maar het schoot allemaal niet op en na een 2,5/3 uur wachten had ik mijn nieuwe vliegticket. Daarna nog even de luchthaven van dubai gaan verkennen (wat is dat groot!!, ik moest met een trein naar mijn gate en nog zeker wel een kilometer of 2 lopen) en toen zat ik uiteindelijk op de volgende vlucht naar Kaapstad. Deze vlucht was niet zo heel fijn, met nogal veel turbulentie, maar als dat nou het ergste is ;)! Na dus al een 8 uur extra (bovenop de 20 uur) en een hoop drama later aan te zijn gekomen, bleek ook nog eens mijn bagage niet mee te zijn gegaan naar Kaapstad en zit ik hier dus nog even met alleen mijn handbagage. Morgen komt waarschijnlijk (hopelijk) mijn bagage aan vanuit Dubai.

Conclusie; (we houden het positief), het begin van mijn reis is zeer slecht, dus het kan alleen nog maar beter worden!

Dikke kus vanuit Kaapstad,
Nadine

  • 24 Januari 2013 - 21:36

    Barry:

    Zo gaat dat altijd nadine! No worries :-)

  • 24 Januari 2013 - 21:53

    Kelly:

    Bummer! Goed dat je zo positief blijft :). Ben benieuwd naar je volgende verslag! Zou wel willen weten hoe je accommodatie is geregeld enzo! Have fun!

    xx

  • 24 Januari 2013 - 21:54

    Linda:

    Het komt allemaal goed zusje!! Nu straks lekker gaan slapen en morgen is alles beter!! Lekker warm al?!
    xx

  • 24 Januari 2013 - 22:12

    Rebecca:

    wow, het zat inderdaad niet mee!
    Maar goed dat je wat spulletjes in je handbagage had.
    Ik hoop dat het vanaf nu beter gaat. Je hebt in ieder geval geen last meer van sneeuw en kou :)
    Leuk trouwens dat je zo snel al een berichtje plaatst, ik was benieuwd hoe alles was gegaan.
    Hopelijk heb je in je volgende berichtje meer leuke dingen te vertellen.
    kuskus

  • 24 Januari 2013 - 22:27

    Skye:

    Agh, je hebt ook geen geluk he. Hoe bevalt, buiten al het ongeluk om, de warmte en het land?
    Xx

  • 25 Januari 2013 - 01:09

    Sanne:

    Ik zal je een pakje roosvicee sturen;) Komt goed!

  • 25 Januari 2013 - 08:37

    Els:

    Wat een toestanden zeg, maar je bent er hopend dat het nu beter gaat veel plezier.

  • 25 Januari 2013 - 16:46

    Marc En Marlies:

    Toch overstag gegaan voor een blog? Leuk joh, blyven we helemaal op de hoogte van jouw avonturen daro in Kaapstad! En zoals ik lees is de start wat minder, maar .... Alle begin is moeilyk, komt helemaal in orde! We kyken uit naar jouw blog-verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nadine

Actief sinds 22 Jan. 2013
Verslag gelezen: 629
Totaal aantal bezoekers 19342

Voorgaande reizen:

14 Januari 2015 - 16 Mei 2015

Zo-Azië reis!

23 Januari 2013 - 20 Augustus 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: